«Μαζί με τη δημοκρατική κοινωνία αισθανόμαστε δικαιωμένοι γιατί η συνταγματική νομιμότητα αποκαταστάθηκε. Ο διαγωνισμός - παρωδία ακυρώθηκε, ο «νόμος Παππά» ανήκει πια στο παρελθόν» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία με αφορμή την απόφαση του ΣτΕ για το νόμο Παππά.
«Η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία κρίνεται αντισυνταγματικός ο “νόμος Παππά” αποτελεί ένα καθοριστικό γεγονός στο δημόσιο βίο της Χώρας. Ο διαγωνισμός - παρωδία ακυρώθηκε. Ο “νόμος Παππά” ανήκει πια στο παρελθόν.
Η προσπάθεια θεσμικής υπεξαίρεσης των αρμοδιοτήτων του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης από την απερχόμενη Κυβέρνηση, απέτυχε» αναφέρει η ΝΔ και προσθέτει πως από την πρώτη στιγμή υπερασπίστηκε τη συνταγματική τάξη και αγωνίστηκε να αποτρέψει το κυβερνητικό πραξικόπημα στο χώρο των Μ.Μ.Ε.
Η προσπάθεια θεσμικής υπεξαίρεσης των αρμοδιοτήτων του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης από την απερχόμενη Κυβέρνηση, απέτυχε» αναφέρει η ΝΔ και προσθέτει πως από την πρώτη στιγμή υπερασπίστηκε τη συνταγματική τάξη και αγωνίστηκε να αποτρέψει το κυβερνητικό πραξικόπημα στο χώρο των Μ.Μ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.