Ο Αντώνης Ρέμος βγήκε να διασκεδάσει με τον καλό του φίλο, Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Η φιλία των δύο ανδρών κρατάει χρόνια και έχει μείνει αναλοίωτη. Ο φωτογραφικός μας φακός τους απαθανάτισε να διασκεδάζουν ανδροπαρέα στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζονται ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Ελένη Φουρέιρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.