Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

«ΡΑΝΤΕΒΟΥ!»: Το Σάββατο 15 Οκτωβρίου ο Μάρκος Σεφερλής επιστρέφει στις οθόνες του STAR!


Ο ένας και μοναδικός στο είδος του, Μάρκος Σεφερλής επιστρέφει στην οθόνη του Star ως οικοδεσπότης του οικογενειακού τηλεπαιχνιδιού ΡΑΝΤΕΒΟΥ!,  για δεύτερη επιτυχημένη σεζόν. Από το Σάββατο 15 Οκτωβρίου και κάθε Σαββατοκύριακο από το Star στις 18:50.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ! Ο αγαπημένος Μάρκος Σεφερλής υπόσχεται με το ξεχωριστό του χιούμορ, όχι μόνο να μας διασκεδάζει τα Σαββατοκύριακα, αλλά και να μας βοηθήσει να βρούμε το ιδανικό μας ταίρι!
To ΡΑΝΤΕΒΟΥ! είναι μια ανανεωμένη εκδοχή του πολύ επιτυχημένου τηλεοπτικού concept «Blind Date - Ραντεβού στα Τυφλά».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.