Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Δεν είχαν πρόβλημα στα φρένα οι οδηγοί της Mercedes

14375278_910258565745373_1185436101_o

Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes Paddy Lowe δήλωσε πως τόσο ο Nico Rosbergόσο κι ο Lewis Hamilton δεν αντιμετώπισαν προβλήματα με τα φρένα τους κατά τη διάρκεια του Grand Prix Σιγκαπούρης, παρά το ότι συνεχώς τους ζητούσαν να τα προσέχουν.

Αρχικά, ζητήθηκε από τον Rosberg να προσέξει τα φρένα του νωρίς στον αγώνα, ενώ λίγο μετά του είπαν από την ενδοεπικοινωνία: «Είναι σοβαρό, Nico, πρέπει να προσέχουμε τα φρένα».
Το ίδιο ίσχυσε και για τον Hamilton, που έπρεπε να ελέγχει τα φρένα του, μέχρι λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα, όταν και του επετράπη να πιέσει.
Από τη μεριά του, ο Lowe τόνισε πως το μονοθέσιο είναι σχεδιασμένο για να ξεπερνά τυχόν προβλήματα, με την ομάδα να γνωρίζει εξ αρχής ότι σε κάποιους αγώνες θα πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα τα φρένα.
«Δεν είχαν κανένα πρόβλημα με τα φρένα, ήταν απλά ένα ζήτημα διαχείρησης δήλωσε ο Βρετανός.
«Και το πιο γρήγορο αγωνιστικό να κατασκευάσουμε δεν γίνεται ο οδηγός να φρενάρει στο όριο σε κάθε γύρο, οπότε πρέπει να ελέγχουν τα φρένα, όπως διαχειρίζονται και τα ελαστικά και τα καύσιμα. Επομένως, δεν μπορείς να κάνεις γύρους σε ρυθμό κατατακτήριων κάθε φορά.»
«Αλλά δεν μπορείς να το κάνεις αυτό όπως και να έχει, από την άποψη ότι δεν θα αντέξουν τα ελαστικά. Σε κάποιες πίστες, το ζήτημα των φρένων είναι το πιο σημαντικό. Αφήνεις γκάζι χωρίς να πατάς φρένο, το ίδιο πράγμα με τα ελαστικά, τα καύσιμα και τα φρένα, απλά αφήνεις το γκάζι για λίγο στο τέλος της ευθείας.»                                                                                                                                                                                                                                                                                       πηγή: http://totalracing.gr/den-eixan-problhma-sta-frena-oi-odhgoi-ths-mercedes/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.