Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΑΕ Ολυμπιακός: «Τακτική που ξεφτιλίζει και δηλητηριάζει το ποδόσφαιρο»

Ολυμπιακός
Δεν ήθελε και πολύ φαντασία για να προβλέψει κανείς πως θα υπάρξει απάντηση από πλευράς ΠΑΕ Ολυμπιακού στην ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τη διαιτησία.
Οι «Πειραιώτες» στην ανακοίνωση-απάντησή τους κατηγορούν τους «Πράσινους» ότι με την τακτική αυτή ξεφτιλίζουν το ποδόσφαιρο και καλούν την ΚΕΔ να απαντήσει .
Επίσης, στην θέση τους αυτή οι ερυθρόλευκοι επιτίθενται στον Παναθηναϊκό και ιδιαίτερα στον πρόεδρο του Γιάννη Αλαφούζο κατηγορώντας τους για υστερική, απαράδεκτη και «ξεδιάντροπα θηλυκή» (!) συμπεριφορά. 
Ακολουθεί η επίσημη θέση της ΠΑΕ Ολυμπιακός: 
«Καλούμε τους κυρίους Σαραϊδάρη, Γκρούτση και Βασσάρα να απαντήσουν στη συνεχιζόμενη εκβιαστική συμπεριφορά του προέδρου του Παναθηναϊκού. Είναι προφανές ότι συνεχίζει με τη γνωστή υστερική, απαράδεκτη και ξεδιάντροπα θηλυκή συμπεριφορά, να στοχοποιεί τους διαιτητές ώστε να παίζουν υπό το καθεστώς φόβου. Να μας απαντήσει η ΚΕΔ, τι θα κάνει απέναντι σε αυτή τη διαχρονική τακτική που ξεφτιλίζει και δηλητηριάζει το ποδόσφαιρο».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.