Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Diamond League του 2017

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Diamond League του 2017

Η IAAF ανακοίνωσε την Πέμπτη τις πόλεις και τις ημερομηνίες του Diamond league στίβου του 2017.

Η σειρά θα ξεκινήσει ξανά από την Ντόχα στις 5 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί τηνΣεπτεμβρίου με το δεύτερο τελικό των αγωνισμάτων στις Βρυξέλλες


Αναλυτικά, οι ημερομηνίες: 

5 Μαΐου Ντόχα (Κατάρ) 
13 Μαΐου Σαγκάη (Κίνα) 
26-27 Μαΐου Γιουτζίν (ΗΠΑ) 
08 Ιουνίου Ρώμη (Ιταλία) 
15 Ιουνίου (Νορβηγία) 
18 Ιουνίου Στοκχόλμη (Σουηδία) 
01 Ιουλίου Παρίσι (Γαλλία) 
06 Ιουλίου Λοζάνη (Ελβετία) 
09 Ιουλίου Λονδίνο (Βρετανία) 
16 Ιουλίου Ραμπάτ (Μαρόκο) 
21 Ιουλίου Μόντε Κάρλο (Μονακό) 
Διάλειμμα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Λονδίνου, 4-13 Αυγούστου 
20 Αυγούστου Μπέρμιγχαμ (Βρετανία) 
24 Αυγούστου Ζυρίχη (Ελβετία) Τελικός Νο1 
01 Σεπτεμβρίου Βρυξέλλες (Βέλγιο) Τελικός Νο2                                                                                                                                                                                                                 πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/anakoinwthike-to-programma-tou-Diamond-League-tou-2017/3228077

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.