Υπερψηφίστηκε από τη ΓΣ του ΕΣΑΚΕ η σύναψη συμφωνίας κεντρικής χορηγίας με στοιχηματική εταιρεία. Διαφωνία από τους «αιώνιους», αλλά απομακρύνεται ο κίνδυνος αναβολής στο πρωτάθλημα.
Το deal προβλέπει 900.000 ευρώ για την ερχόμενη περίοδο και πάνω από 1 εκατ. ευρώ για δεύτερο χρόνο συνεργασίας. Τα χρήματα είναι μεν λιγότερα από τα αντίστοιχα περσινά, αλλά πρόκειται για μια οικονομική ανάσα για τις ΚΑΕ και μια δικαίωση του νέου προέδρου του ΕΣΑΚΕ, Μιχάλη Μελή.
Η γενική συνέλευση ήταν περιπετειώδης, καθότι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός εξέφρασαν ανοιχτά τις αντιρρήσεις τους, μιας και έχοντας ξεχωριστές χορηγικές συμφωνίες με τον ΟΠΑΠ, δεν μπορούσαν να διαθέσουν χώρο στο γήπεδό τους για διαφήμιση ανταγωνιστικής εταιρείας. Αντίστοιχο deal έχει και η ΑΕΚ, ωστόσο ήταν διαλλακτική.
Παρότι οι αντιρρήσεις συνεχίστηκαν μέχρι τέλους, εγκρίθηκε η συμφωνία που είναι ζωτικής σημασίας για τη συντριπτική πλειονότητα των ομάδων της Basket League και ο κίνδυνος αναβολής της πρεμιέρας απομακρύνθηκε ή ίσως και να εξαλείφθηκε.
Μένει πάντως να φανεί αν και πως μπορεί να βρεθεί φόρμουλα, προκειμένου να μην υπάρχει σύγκρουση των χορηγικών συμφερόντων των «αιωνίων» (αλλά και της ΑΕΚ) με αυτά των άλλων ομάδων και της Basket League.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/egkrithike-i-xorigia-stin-Basket-League-apomakrunetai-to-louketo/3228027
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.