Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Γιώργος Βασιλείου: Το μήνυμα του ηθοποιού που βγήκε από το νοσοκομείο!

Ο γνωστός ηθοποιός ταλαιπωρείται από καρκίνο του πνεύμονα και πρόσφατα τελείωσε τον κύκλο των ακτινοβολιών, πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο. 
Ο Γιώργος Βασιλείου μέσω μηνύματος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ευχαρίστησε τον κόσμο για τα μηνύματα και την αγάπη που του στέλνουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.