Ο γνωστός ηθοποιός ταλαιπωρείται από καρκίνο του πνεύμονα και πρόσφατα τελείωσε τον κύκλο των ακτινοβολιών, πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Ο Γιώργος Βασιλείου μέσω μηνύματος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ευχαρίστησε τον κόσμο για τα μηνύματα και την αγάπη που του στέλνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.