Ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Κουμουτσάκος, έστειλε μέσω Twitter το μήνυμά του, ενόψει της ομιλίας του Κυριάκου Μητσοτάκη στην 81η ΔΕΘ.
“Αντίδοτο στο λαϊκισμό και στην παρακμή, η σημερινή ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στη ΔΕΘ”, ανέφερε ο Κουμουτσάκος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.