Συνέντευξη στον “Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής” παραχώρησε η Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία επανέλαβε τη θέση της ΝΔ για τις τηλεοπτικές άδειες.
“Είναι νομοτελειακή η κατάργησή του και για να είμαστε ξεκάθαροι, η ΝΔ το δήλωσε αυτό πριν αρχίσει ο διαγωνισμός. Εμείς θα εφαρμόσουμε το Σύνταγμα. Τις άδειες τις δίνει η αρμόδια Αρχή, δηλαδή το ΕΣΡ, όχι ο υπουργός Επικρατείας”, δήλωσε και πρόσθεσε πως “πρόκειται για το απόλυτο φιάσκο το οποίο μπορεί να δώσει τη χαριστική βολή στην κυβέρνηση”.
Για το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών εκτιμά ότι “σήμερα οι πολίτες ξέρουν ότι δεν μπορούν να περιμένουν τίποτα από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Αντίθετα, η ΝΔ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατέθεσε στη Θεσσαλονίκη, ένα υπεύθυνο, αναπτυξιακό, υλοποιήσιμο και ελπιδοφόρο πρόγραμμα. Ένα πρόγραμμα που θα οδηγήσει την Ελλάδα στο δρόμο της Κύπρου και των άλλων χωρών, οι οποίες βγήκαν από το μνημόνιο, χωρίς να διαλυθεί ο κοινωνικός τους ιστός”.
Τέλος, η πρώην υπουργός αναφερόμενη στα υψηλά ποσoστά αποχής που παρουσιάζουν οι δημοσκοπήσεις αναφέρει ότι “στόχος μας, είναι η συμμετοχή των πολιτών, οι οποίοι έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στην πολιτική. Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα του Κυριάκου Μητσοτάκη και της ΝΔ” και προσθέτει πως “ο αντίπαλος της ΝΔ δεν είναι ο κ. Τσίπρας. Ο κ. Τσίπρας καταρρέει, έχει πλήρως καταρρεύσει στη συνείδηση των πολιτών. Αντίπαλος μας είναι η αναξιοπιστία της πολιτικής. Αυτή είναι η μάχη την οποία πρέπει να κερδίσουμε” .
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.