Γκέλα από τον ΠΑΟΚ που «κόλλησε» στην Τούμπα στο 0-0 με την Ξάνθη, παρότι οι Ακρίτες έπαιζαν με 10 παίκτες από το 69’. Απίθανη ευκαιρία στο 94’ με Τιάμ, τρομερός Ζίφκοβιτς.
Μετά το 2/2 κόντρα στον Παναιτωλικό και τον Αστέρα Τρίπολης, ο ΠΑΟΚ τα βρήκε... σκούρα κόντρα στην Ξάνθη και δεν κατάφερε να βρει τον δρόμο προς τα δίχτυα, παρά τις ευκαιρίες που δημιούργησε στο δεύτερο ημίχρονο. Ο Δικέφαλος πέταξε έτσι δύο σημαντικούς βαθμούς στην έδρα του, ενώ θυμίζουμε πως «κουβαλάει» και το -3 από την περσινή χρονιά.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/357609/etsi-tha-pareis-protathlima
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.