Σύμφωνα με πληροφορίες θα εισαχθεί άμεσα για επεξεργασία στις αρμόδιες επιτροπές ώστε να ψηφιστεί έως το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας
Στην Βουλή κατατέθηκε η σύμβαση παραχώρησης της Ελληνικό ΑΕ στην εταιρεία Lamda Development και σύμφωνα με πληροφορίες θα εισαχθεί άμεσα για επεξεργασία στις αρμόδιες επιτροπές ώστε να ψηφιστεί έως το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας.Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/611062/katatethike-sti-vouli-to-shedio-nomou-gia-to-elliniko/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.