Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

«Διπλό» πρόκρισης για Ολυμπιακό στην Ελβετία!

Χαλαρό... "διπλάκι" στη Βέρνη κι άντε γεια! (ΒΙΝΤΕΟ)
Ο Ολυμπιακός με γκολ του κορυφαίου Καμπιάσο νίκησε 1-0 στη Βέρνη τη Γιούνγκ Μπόις και ξεκίνησε με το δεξί τους ομίλους του Europa League! Kαλοί Ιντέγιε, Σεμπά, άρεσε και πάλι ο Μάριν.

Οι ερυθρόλευκοι δίχως να χρειαστεί να πιάσουν υψηλά στάνταρ απόδοσης έφυγαν με τη νίκη με 0-1 από το "Σταντ ντε Σουίς" χάρη στο γκολ του Καμπιάσο στο 42`. Ο Αργεντινός μέσος, που... έκοβε κι έραβε, ήταν εκ των κορυφαίων των ερυθρολεύκων μαζί με τους Ιντέγιε και Σεμπά. Αν εξαιρέσουμε το πρώτο 15-20λεπτο, όπου οι παίκτες του Ολυμπιακού προσπαθούσαν να προσαρμοστούν στον πλαστικό χλοοτάπητα, οι παίκτες του Μπέντο ήλεγξαν το ματς κι ουσιαστικά απειλήθηκαν μόνο στη διπλή ευκαιρία των Ελβετών στο 61`. Όπως και να `χει αυτό που μετράει είναι οι τρεις βαθμοί, με τους πρωταθλητές την επόμενη αγωνιστική (29/09) να υποδέχονται τον ΑΠΟΕΛ.





Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/356306/xalaro-diplaki-sti-berni-ki-ante-geia-binteo

Φωτό από: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.