Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Με το τρίποντο έφυγε ο ΠΑΟΚ από την Τρίπολη

Κουλούρη
Ο ΠΑΟΚ ήταν εξαιρετικός στο πρώτο ημίχρονο και με δύο γκολ του Ευθύμη Κουλούρη πέρασε από την Τρίπολη νικώντας τον κακό του δαίμονα Αστέρα με 2-1 στο παιχνίδι που έριξε την αυλαία της 4ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας. 
Με πέναλτι του Νίκου Ιωαννίδη μείωσαν οι Αρκάδες, οι οποίοι έπαιζαν με δέκα παίκτες από το 44΄λόγω αποβολής του Μανώλη Μπέρτου. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του "δικεφάλου του Βορρά" στην Τρίπολη μετά από πέντε συνεχόμενες ήττες.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.