
Όπως είναι πλέον γνωστό η Μαίρη Συνατσάκη θα είναι φέτος στον Alpha στην παρέα του Νίκου Μουτσινά και της Μαρίας Ηλιάκη. Η παρουσιάστρια βρέθηκε σήμερα στο Happy Day και μίλησε για το παρασκήνιο αυτής της μεταγραφής.
"Το καλοκαίρι ήταν η στιγμή που ολοκληρώθηκε η συνεργασία μου με τον ΑΝΤ1, είναι έτσι το πρόγραμμα εκεί που δεν ήμουν και πολύ απαραίτητη. Όταν προέκυψε η πρόταση για το "Ξαναδέστε τους" συζήτησα με τους ανθρώπους του σταθμού γιατί με πιάνουν κι αυτά τα ηθικά μου και τους ζήτησα να με αποδεσμεύσουν από το συμβόλαιο που κανονικά τελείωνε τον Οκτώβριο για να μπορώ να συζητήσω με μεγαλύτερη άνεση τις προτάσεις που είχα. Τους ευχαριστώ που το έκαναν αυτό γιατί αναγνωρίσαμε και οι δυο πλευρές ότι δεν υπήρχε κάτι να κάνουμε φέτος", είπε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια στην Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.