Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, που υποστηρίζεται από τον Stoiximan.gr, μίλησε στην κάμερα του Sport24.gr για τον αποκλεισμό της και τα συναισθήματα της συμμετοχής έπειτα από μια ακόμα Ολυμπιακή εμπειρία.
Ξεκίνησες πάρα πολύ καλά κόντρα σε μια εκ των κορυφαίων Ρωσίδων αθλητριών ενώ έφτασες να προηγείσαι 10-6. Τι έγινε στο τέλος και χάθηκε αυτή η ευκαιρία;
"Στο τέλος έχασα κάποιες ευκαιρίες, κάποιες αντεπιθέσεις... Υπήρξαν και κάποιες λάθος αποφάσεις των διαιτητών. Όλα τα παραπάνω έφεραν την ήττα".
Πιστεύεις ότι ενδεχομένως έχει επηρεάσει κάποια πράγματα η απόφαση με τον αποκλεισμό κάποιων Ρώσων αθλητών. Ότι ίσως επηρεάζει τους κριτές να τους δουν με θετικό μάτι ή είναι καθαρά θέμα ξιφασκίας εδώ;
"Είναι καθαρά θέμα ξιφασκίας εδώ, δεν έχει καμία θέση αυτό. Εντάξει, είναι πολιτικά τα θέματα, δεν μπορώ να φέρω άποψη αλλά τουλάχιστον στην ξιφασκία ο πρόεδρος στη Διεθνή Ομοσπονδία είναι Ρώσος, οπότε καταλαβαίνετε ότι βοηθούν πάρα πολύ".
Ποιος ήταν ο στόχος σου στο Ρίο;
"Και με μετάλλιο, και με οκτάδα θα ήμουν πολύ ευχαριστημένη. Έπεσα πολύ νωρίς με τη Ρωσίδα όμως υπήρξαν πολύ δύσκολα παιχνίδια, πολλά φαβορί αποκλείστηκαν".
Μια ακόμα Ολυμπιακή εμπειρία. Τα συναισθήματα σου;
"Είμαι πολύ χαρούμενη, έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Χαίρομαι πολύ που πήρα μέρος σε αυτή τη διοργάνωση. Ευχαριστώ την Stoiximan για την πολύτιμη στήριξή της και τον Ολυμπιακό που ήταν και είναι πάντα στο πλευρό μου".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.