Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Οι συζητήσεις της Ντορέττας με τον Αντ1...

Είναι ένα πρόσωπο που σίγουρα την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν ξεχώρισε μέσα από τα "Καλημερούδια"Ντορέττα Παπαδημητρίου μετά την κατάσταση που επικρατεί στο Μέγκα και τις ναυαγημένες συζητήσεις με το Σταρ φαίνεται πως έχει ξεκινήσει φλερτ με το Μαρούσι.

Ο Αντ1 καλοβλέπει την Ντορέττα να την εντάξει ξανά στο δυναμικό του και ήδη έχουν αρχίσει οι πρώτες κουβέντες.Η αρχική πρόταση αφορά τη συμμετοχή της γνωστής ηθοποιού στο "DWTS all STARS".Μη ξεχνάτε άλλωστε πως βγήκε νικήτρια στον τρίτο κύκλο του σόου.


Πέρα από αυτό όμως δεν αποκλείεται κατά τη διάρκεια της σεζόν να τη δούμε να αναλαμβάνει κάποιο άλλο κόνσεπτ στο σταθμό.

Για να δούμε...



πηγή: http://www.tvnea.com/2016/08/1_8.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.