Απεγνωσμένες αναρτήσεις στους λογαριασμούς τους στο Facebook γράφουν οι φοιτητές, οι οποίοι είναι εγκλωβισμένοι στα κτίρια του Αμερικανικού Πανεπιστημίου στην Καμπούλ.
«Μπορεί κάποιος να καλέσει την αστυνομία; Τι πρέπει να κάνουμε; Έχουμε εγκλωβιστεί μέσα, τα παράθυρα είναι σπασμένα και όλοι είναι τραυματισμένοι.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/182555/foitites-toy-amerikanikoy-panepistimioy-stin-kampoyl-mas-skotonoyn-photo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.