Η ΑΕΚ εμφανίστηκε πολύ καλύτερη από τον Άρη στον αγωνιστικό χώρο του "Κ. Βικελίδης", νίκησε με 2-1 στο φιλικό και έχασε πολλές ευκαιρίες και δύο δοκάρια για να σημειώσει κι άλλα τέρματα. Γκολάρες από Μάνταλο!
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/353231/ola-ta-lefta-i-aek-sto-bikelidis-apithanos-mantalos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.