Στην πιο συγκλονιστική μονομαχία των τελευταίων Ολυμπιακών Αγώνων, ο Σπύρος Γιαννιώτης κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στα 10χλ. χάνοντας το χρυσό από τον Φέρι Βέερτμαν στην τελευταία χεριά!
Δεν ήταν όμως η τελευταία του λέξη, δεν την είχε πει ακόμη! Με καρδιά χιλίων λεόντων, σε ηλικία 36 ετών, ο Έλληνας πρωταθλητής πήρε διαφορά σχεδόν μισού μήκους σώματος από τους υπόλοιπους, βρέθηκε πολύ κοντά στην κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου, αλλά ο Φέρι Βέερτμαν έκανε τρομερό τελευταίο πενηντάρι και για μια χεριά "άρπαξε" το χρυσό μετάλλιο.
πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/OlympicGames/ellines-athlites/breaking-news-argyros-o-gianniwths-sta-10-xiliometra.4217449.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.