Τρίτη 23 Αυγούστου 2016

“Δεν θα τα αντάλλαζα για τίποτα”



Τα χρυσά ολυμπιακά μετάλλια είναι μη διαπραγματεύσιμα για τον Carmelo Anthony. Ακόμα κι αν του παρείχαν ένα δαχτυλίδι πρωταθλητή στο ΝΒΑ.


Σε 13 χρόνια καριέρας στο ΝΒΑ δεν έχει κατακτήσει απολύτως τίποτα. Δεν έχει παίξει καν στους Τελικούς. Τα ολυμπιακά μετάλλια, πάντως, δεν θα τα αντάλλαζε με τίποτα ο Carmelo Anthony, όπως τόνισε μιλώντας στο Yahoo. Ούτε καν για ένα δαχτυλίδι πρωταθλητή του ΝΒΑ.

Δεν θα αντάλλαζα τα τρία -εύχομαι- χρυσά ολυμπιακά μετάλλια για τίποτα. Εύχομαι να μην βρεθώ ποτέ σε αυτή τη θέση. Πάντα λέω ότι οι νίκες είναι νίκες, σε όποιο επίπεδο κι αν κερδίζεις. Εύχομαι να κατακτήσω ένα δαχτυλίδι στο ΝΒΑ αλλά αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Δεν θα έκανα ποτέ μία τέτοια σύγκρισηείπε στο Vertical o σούπερ σταρ των New York Knicks.

Ο “Melo” ρωτήθηκε ακόμα εάν θα συνεχίσει να παίζει στην Εθνική ΗΠΑ και μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Rio, ωστόσο απέφυγε να δώσει ξεκάθαρη απάντηση. “Αυτό είναι κάτι πολύ μακρινό για να απαντήσω. Η απόφαση να επιστρέψω φέτος ήταν δύσκολη. Θα σκεφτώ σίγουρα την οικογένεια μου και την υγεία μου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.