Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Κακή εμφάνιση και δίκαιη ήττα από την Αυστραλία



Η Εθνική πόλο ανδρών πραγματοποίησε κάκιστη εμφάνιση, ηττήθηκε δίκαια από την Αυστραλία (12-7) και περιμένει να δει σε ποια θέση θα τερματίσει και με ποια ομάδα αναμετράται στα προημιτελικά. Σίγουρα δεν θα είναι πρώτη στον όμιλο.

Έχοντας εξασφαλίσει την πρόκρισή της στα προημιτελικά από την προηγούμενη αγωνιστική και τη νίκη απέναντι στη Βραζιλία, έπαιζε απλά για την πρωτιά κόντρα στην Αυστραλία, που θα την έφερνε αντιμέτωπη με το Μαυροβούνιο στα προημιτελικά.
Η Εθνική πόλο όμως, παρουσιάστηκε κατώτερη των περιστάσεων σε όλο το παιχνίδι και δικαία γνώρισε την ήττα από την Αυστραλία με 12-7, που σημαίνει ότι οριστικά δεν είναι στην κορυφή του ομίλου της. Περιμένει μάλιστα τι θα γίνει στα άλλα δυο παιχνίδια, ώστε να δει σε ποια θέση θα τερματίσει και με ποια ομάδα θα διασταυρωθεί στην 8άδα του Ολυμπιακού τουρνουά.
Κακή στην άμυνα στο πρώτο ημίχρονο (δέχτηκε δέκα γκολ σε αυτό το διάστημα), νευρική και με λάθος επιλογή στην επίθεση, φυσιολογικά λοιπόν ηττήθηκε από τα "καγκουρό", που ήταν πιο ομάδα στο νερό και δεν δυσκολεύτηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα.
Στο πρώτο οκτάλεπτο, το επιθετικό κομμάτι δεν λειτούργησε άσχημα, η ομάδα πέτυχε τρία γκολ (δυο ο Φουντούλης και ένα ο Μουρίκης), όμως δέχτηκε πέντε και μοιραία βρέθηκε πίσω με δυο γκολ. Το δεύτερο κομμάτι του αγώνα αποδείχτηκε καταστροφικό και με επιμέρους 5-1 το ημίχρονο έκλεισε με 10-4. Μόνο με θαύμα θα μπορούσε πλέον να γυρίσει το παιχνίδι...
Στο δεύτερο ημίχρονο η άμυνα βελτιώθηκε και μάλιστα στην τρίτη περίοδο δεν δεχτήκαμε γκολ. Πετύχαμε όμως μόλις ένα με τον Φουντούλη και η διαφορά μειώθηκε απλά στα πέντε τέρματα. Όλα ήταν διαδικαστικά πλέον, τίποτα δεν μπορούσε να αλλάξει και το ματς ολοκληρώθηκε στο +5 για την Αυστραλία, αφού οι δυο ομάδες πέτυχαν από δυο γκολ στο τελευταίο οκτάλεπτο.
Η γαλανόλευκη ολοκλήρωσε με δυο νίκες, δυο ισοπαλίες και μια ήττα τη φάση των ομίλων. Εν αναμονή πλέον του επόμενου αντιπάλου, με την ελπίδα βέβαια αυτή η εμφάνιση να αποτελέσει απλά μια κακή παρένθεση και να... ξεχαστεί γρήγορα.
Τα οκτάλεπτα: 5-3, 5-1, 0-1, 2-2
Αυστραλία: Χόουντεν 3, Κότεριλ 3, Γιάνγκερ 2, Ρόουτς, Κέις, Σουίφτ, Κάμπελ
Ελλάδα: Φουντούλης 3, Βλαχόπουλος, Μουρίκης, Δερβίσης, Γούνας

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.