Στη Ρωσία κατέληξε ο τίτλος στο διπλό γυναικών του Ολυμπιακού τουρνουά τένις . Στον τελικό, το ρωσικό δίδυμο των Εκατερίνα Μακάροβα και Έλενα Βέσνινα, επικράτησε του αντίστοιχου της Ελβετίας αποτελούμενο από τις Τιμέα Μπατσίνσζκι και Μαρτίνα Χίνγκις με σκορ 6/4 6/4.
Όσον αφορά το χάλκινο μετάλλιο στο διπλό μικτό, το κατέκτησαν οι Λουσί Χράντεκα/Ράντεκ Στέπανεκ από την Τσεχία. Στο μικρό τελικό νίκησαν 6/1 7/5 τους Σάνια Μιρζά/Ροχάν Μποπάνα από την Ινδία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.