Τη γνώμη του για τη σύγκρουση Rosberg - Hamilton στον τελευταίο γύρο εξέφρασε κι ο Αυστριακός θρύλος του αθλήματος και μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Mercedes.
«Πρέπει να το κοιτάξουμε προσεκτικά, δεν ήταν διασκεδαστικό να το παρακολουθείς. Ο Nico είχε ένα πρόβλημα με τα φρένα όταν μπήκε στην τελευταία στροφή, γι’ αυτό και συνέχισε ευθεία και μετά ο Lewis ωθήθηκε εκτός της πίστας, αλλά γιατί μετά οδηγήθηκαν στη σύγκρουση, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Ξέρω ότι ο Nico είχε πρόβλημα με τα φρένα, αυτό είναι ξεκάθαρο.»
«Αλλά εν τέλει, γιατί χτύπησαν; Αυτό δεν το είδα καθαρά, ήταν εντελώς λάθος. Το πρώτο ζήτημα ήταν τα προβλήματα φρεναρίσματος αλλά νομίζω ότι ήταν ευθύνη του Nico.»
πηγή: http://f1fan.gr/?p=35720
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.