Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Λάθος του Rosberg η σύγκρουση – Lauda



Τη γνώμη του για τη σύγκρουση Rosberg - Hamilton στον τελευταίο γύρο εξέφρασε κι ο Αυστριακός θρύλος του αθλήματος και μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Mercedes.
«Πρέπει να το κοιτάξουμε προσεκτικά, δεν ήταν διασκεδαστικό να το παρακολουθείς. Ο Nico είχε ένα πρόβλημα με τα φρένα όταν μπήκε στην τελευταία στροφή, γι’ αυτό και συνέχισε ευθεία και μετά ο Lewis ωθήθηκε εκτός της πίστας, αλλά γιατί μετά οδηγήθηκαν στη σύγκρουση, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Ξέρω ότι ο Nico είχε πρόβλημα με τα φρένα, αυτό είναι ξεκάθαρο.»
«Αλλά εν τέλει, γιατί χτύπησαν; Αυτό δεν το είδα καθαρά, ήταν εντελώς λάθος. Το πρώτο ζήτημα ήταν τα προβλήματα φρεναρίσματος αλλά νομίζω ότι ήταν ευθύνη του Nico.»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.