Αποφασισμένο να προσφύγει στα ευρωπαϊκά και τα ελληνικά δικαστήρια είναι το Mega για την απόρριψη της συμμετοχής του στον διαγωνισμό για τις άδειες. Έχει ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια για τα χρήματα που έχει πληρώσει σε φόρους και εισφορές με τον τίτλο: «Με την άδειά σας, συνεχίζουμε». Με τον τρόπο αυτό το Mega έμμεσα καταγγέλλει την κυβέρνηση ότι είναι εκτός πραγματικότητας οι ισχυρισμοί της εναντίον του.
Αναλυτικά στο http://www.typologies.gr/sta-dikastiria-to-mega-gia-na-synechisi-na-ekpebi/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.