Από την πρώτη στιγμή σας είχαμε ενημερώσει πως επιθυμία της Νανάς ήταν να μην δημοσιοποιηθεί η κατάσταση της υγείας της -γεγονός που ως συνεργάτες της το σεβαστήκαμε απόλυτα- αλλά όπως φάνηκε οι λόγοι γι αυτήν της την επιθυμία ήταν προφανείς και τους γνώριζε και η ίδια πολύ καλά.
Τα social media έσπευσαν να διαδώσουν και να παραποιήσουν ακόμη και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η υγεία της χωρίς να φιλτράρουν το τι πραγματικά έχει συμβεί στην πραγματικότητα.
Τις απαντήσεις προς όλους όσους έτρεξαν να γράψουν πολλά και διάφορα για την κατάσταση της έδωσε πριν λίγο ο γιατρός της και διοικητής της κλινικής ''ΑΓΙΑ ΟΛΓΑ'' -όπου νοσηλεύεται πλέον- Μιχάλης Κούρτης που δίνει καθημερινά το «παρών» τονίζοντας την θετική εξέλιξη της υγείας της δηλώνοντας σε γνωστή εφημερίδα τα εξής: «Η καρδιά της Νανάς Καραγιάννη λειτουργεί πολύ καλά πλέον. Η κατάσταση της υγείας της δεν έχει επιδεινωθεί και αυτό είναι θετικό. Παραμένει διασωληνωμένη στην Εντατική, ωστόσο οι διαδικασίες αποσωλήνωσης της ξεκίνησαν», ενώ δήλωσε πως η κατάσταση παραμένει σταθερή και η Νανά αναπνέει κανονικά αν και υποβοηθούμενη από μηχανήματα.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.