Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΚΚΕ: Ο λαός συνεχίζει να πληρώνει τη λυπητερή

ΚΚΕ: Ο λαός συνεχίζει να πληρώνει τη λυπητερή
«Σε κάθε περίπτωση το ΔΝΤ και η ΕΕ, που εκφράζουν μονοπώλια και ισχυρά καπιταλιστικά κράτη, αλλά και η κυβέρνηση και το κεφάλαιο στη χώρα μας, επιδιώκουν να εφαρμοστούν κατά γράμμα τα μνημόνια, να υλοποιηθούν οι μεταρρυθμίσεις και τελικά o ίδιος ο λαός να συνεχίζει να πληρώνει τη λυπητερή» αναφέρει σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΚΚΕ για την Έκθεση του ΔΝΤ.



http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2327793/kke-o-laos-sinechizi-na-plironi-ti-lipiteri

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.