Με τον χαρακτηρισμό «θεσμικό έγκλημα» και με προσκλητήριο σε σύσσωμη την αντιπολίτευση το Ποτάμι -μετά τη ΝΔ- λέει και εκείνο «όχι» στον νέο εκλογικό νόμο και την απλή αναλογική που προτείνει η κυβέρνηση.
«Η κυβερνητική πρόταση, όπως κατατέθηκε στη διαβούλευση, συνιστά θεσμικό έγκλημα και η πλήρης κατάργηση του μπόνους θα οδηγήσει τον τόπο σε ακυβερνησία και πολιτική παραλυσία» αναφέρεται στην ανακοίνωση και προστίθεται:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.