Ολοκληρώθηκε η περίοδος ανανεώσεων για τα εισιτήρια διαρκείας του Ολυμπιακού, με τους ερυθρόλευκους να σημειώνουν ένα νέο ρεκόρ.
Οι ανανεώσεις έφτασαν τις 11.000, που σημαίνει ότι έχει φύγει πάνω από το 50% των εισιτηρίων, τη στιγμή που συνήθως το ποσοστό έφτανε το 40%. Το νούμερο είναι πρωτοφανές, ειδικά αφού μιλάμε για 1η Ιουλίου και δείχνει την εμπιστοσύνη και τη στήριξη στην ομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.