Εκθέσεις διεθνών οργανισμών που «δικαιώνουν τις απόψεις και θέσεις της κυβέρνησης αλλά και του ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν στην αντιπολίτευση» έρχονται καθημερινά στη δημοσιότητα, λένε κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σχολιάζοντας την έκθεση που συνέταξε ομάδα εμπειρογνωμόνων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου για το ρόλο του ΔΝΤ στο ελληνικό πρόγραμμα 2010-2011.
«Στην έκθεση του Ανεξάρτητου Γραφείου Αξιολόγησης του ΔΝΤ επισημαίνεται ότι, πέραν των άλλων προβλημάτων, το Ταμείο δεν εξέτασε επαρκώς εναλλακτικούς δρόμους αντί του "εσφαλμένου" μνημονίου που εφαρμόστηκε στην χώρα μας το 2010» σημειώνουν οι ίδιες πηγές και προσθέτουν: «Το μεγάλο σφάλμα, σύμφωνα με την έκθεση, είναι ότι δεν έγινε αναδιάρθρωση του χρέους καθώς το ΔΝΤ δεν έπεισε τους Ευρωπαίους ότι δεν θα επέλθει καμιά καταστροφή στις οικονομίες τους. Πουθενά, βέβαια, δεν εμφανίζεται η άποψη της τότε ή των μετέπειτα κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ! Θυμίζουμε, όμως, ότι Σαμαράς και Βενιζέλος θεωρούσαν το χρέος βιώσιμο και δεν τους απασχολούσε καθώς είχαν υιοθετήσει πλήρως την άποψη ότι δεν χρειάζεται να γίνει απολύτως τίποτα!...».
Όπως τονίζουν οι κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών «σήμερα ελπίζουμε να αντιληφθούν γιατί η σημερινή κυβέρνηση έχει σε προτεραιότητα των αναδιάρθρωση του χρέους -που αποφασίστηκε και επίσημα στο τελευταίο Eurogroup».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.