Θετικό το εγχείρημα της επιστροφής των εργαζομένων στην ΕΡΤ. Η εταιρεία, με σκληρή λιτότητα, διατήρησε την κερδοφορία της και παράλληλα έδωσε πίσω την εργασία τους σε περίπου 1.950 άτομα.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 182 εκατ. ευρώ έναντι 176 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη, υπερδωδεκάμηνη χρήση. Τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν από 113 εκατ. ευρώ σε 46 εκατ. ευρώ το 2015 μετά την επάνοδο των εργαζομένων της πρώην ΕΡΤ ΑΕ στις θέσεις εργασίας τους. Το 2014, όσο λειτουργούσε η ΝΕΡΙΤ, ο αριθμός των εργαζομένων ανερχόταν σε 314 άτομα, ενώ το 2015, με την επαναφορά της ΕΡΤ, ο αριθμός αυξήθηκε σε 2.273, που υπολείπεται σημαντικά των 2.900 που εργάζονταν πριν από το μαύρο.
Περισσότερα στο http://www.typologies.gr/epestrepse-i-ert-me-kerdoforia-ke-to-2015/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.