Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Δείτε πως αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές για φέτος ο Γιώργος Παπαδάκης (Video)


«Ραντεβού τον Σεπτέμβρη», είπε ο Γιώργος Παπαδάκης στην τελευταία εκπομπή για τη φετινή σεζόν
Ο Γιώργος Παπαδάκης αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές το πρωί της Παρασκευής στο τελευταίο επεισόδιο για τη φετινή σεζον. Λίγα λεπτά πριν το «Καλημέρα Ελλάδα» ρίξει αυλαία, έπαιξε το τραγούδι της Άλκηστις Πρωτοψάλτη «Το χειροκρότημα». 
«Το τραγούδι είναι αφιέρωμενο σε όλους εσάς! Είσαστε ακόμα ζωντανοί και σας αξίζει ένα μεγάλο χειροκρότημα που είστε ακόμα ζωντανοί. Όλοι εσείς που μας παρακολουθείτε από το σπίτι και είστε πιστοί φίλοι μας», είπε ο Γιώργος Παπαδάκης. Και πρόσθεσε: «Ραντεβού τον Σεπτέμβρη».




protothema.grentertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.