Ένα πολύ ηχηρό μήνυμα για όλη την Ευρώπη αποτελεί, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη, η απόφαση των Βρετανών να βγουν από την Ε.Ε., μια απόφαση, που σύμφωνα με τον ίδιο είναι σεβαστή.
«Η Ευρωπαϊκή “Ενωση, αφού διασφάλισε για δεκαετίες την ειρήνη και τη σταθερότητα, οφείλει μια ειλικρινή και γενναία αυτοκριτική» τονίζει σε δήλωσή του ο πρόεδρος της ΝΔ, υπογραμμίζοντας ότι «χρειάζεται ένα νέο ευρωπαϊκό σχέδιο που να εμπνεύσει τους λαούς και να τονώσει την πίστη τους στη χρησιμότητα της Ένωσης».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.