Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Επέστρεψε ο Ολυμπιακός! (pics)



Σε ελληνικό έδαφος βρίσκεται από το βράδυ της Κυριακής η αποστολή του Ολυμπιακού.
Γύρω στις 21:30 οι «ερυθρόλευκοι» κατέφθασαν στην Ελλάδα και το «Ελ.Βενιζέλος», στεναχωρημένοι μεν για την απώλεια του Τσάμπιονς Λιγκ, αποφασισμένοι δε, για επιστροφή στην Βουδαπέστη, σε έναν χρόνο από τώρα.
inner
inner
inner
inner
πηγή: http://www.waterpolonews.gr/epestrepse-osfp/?fb_ref=Default

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.