Σε ελληνικό έδαφος βρίσκεται από το βράδυ της Κυριακής η αποστολή του Ολυμπιακού.
Γύρω στις 21:30 οι «ερυθρόλευκοι» κατέφθασαν στην Ελλάδα και το «Ελ.Βενιζέλος», στεναχωρημένοι μεν για την απώλεια του Τσάμπιονς Λιγκ, αποφασισμένοι δε, για επιστροφή στην Βουδαπέστη, σε έναν χρόνο από τώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.