Ώρα για έργα! Από το πρωί μπήκε σε φάση υλοποίησης το όραμα της ανακαίνισης της Λεωφόρου. Τι περιλαμβάνουν τα πρώτα έργα.
Αρχικά, οι πρώτες εργασίες περιλαμβάνουν τον εξωτερικό καλλωπισμό του «Απόστολος Νικολαΐδης», την αλλαγή των καθισμάτων και το βάψιμο του γηπέδου.
Τα πιο «βαριά» έργα, που περιλαμβάνουν την ανύψωση της εξέδρας επί της οδού Τσόχα, καθώς και την κατασκευή των πύργων με τις σουίτες, θα αρχίσουν μόλις βγει η οικοδομική άδεια.
Οι άνθρωποι της ομάδας έχουν κινήσει τις διαδικασίες γι’ αυτό και υπολογίζεται πως θα την έχουν στα χέρια τους το αργότερο ως το τέλος του Ιουλίου. Από εκείνο το σημείο κι έπειτα, υπολογίζεται πως θα χρειαστούν περίπου τρεις μήνες για να μπει η ομάδα ξανά στη Λεωφόρο, συνεπώς εκτιμάται πως μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου ή τις αρχές Νοεμβρίου η ομάδα θα παίζει στο ΟΑΚΑ.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/klik-apo-ta-erga-sti-lewforo/3172848
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.