Λευκός καπνός φαίνεται πως βγαίνει στην υπόθεση του Mega, όπου τις τελευταίες μέρες πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας και 24ωρες απεργίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο διευθυντής ειδήσεων του καναλιού ανακοίνωσε πριν από λίγα λεπτά στους εργαζόμενους ότι μέσα στις επόμενες ώρες ή αύριο το πρωί το αργότερο θα πάρουν έναν μισθό, για το δεύτερο 15νθήμερο του Μαρτίου και για το πρώτο του Απριλίου. Ταυτόχρονα, ο κ. Καψής τους ζήτησε να σταματήσουν οι απεργιακές κινητοποιήσεις και να αρχίσουν να μεταδίδονται ξανά τα δελτία ειδήσεων και οι ενημερωτικές εκπομπές.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.