Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Οι Αμερικανοί έδωσαν νέα «συγχαρίκια» στον Τσίπρα για την πολιτική αλλαγή


Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ώρες η Αμερική στάθηκε στο πλευρό του Αλέξη Τσίπρα για την πολιτική που εφαρμόζει.
Αφού, λοιπόν, ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου έκανε λόγο για σημαντική πρόοδο στο ελληνικό ζήτημα καθώς «βλέπουμε αυθεντική δέσμευση από την ελληνική κυβέρνηση να εφαρμόσει σημαντικές μεταρρυθμίσεις», οι Αμερικανοί έβγαλαν για δεύτερη φορά το… καπέλο στον Αλέξη Τσίπρα για την εντυπωσιακή πολιτική αλλαγή που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα mignatiou.com, όπως επισημάνθηκε σε ενημέρωση αξιωματούχων του Λευκού Οίκου σε ομάδα Ελληνοαμερικανών κυπριακής αγωγής, οι Αμερικανοί είναι ικανοποιημένοι για το γεγονός ότι ο κ. Τσίπρας απομάκρυνε τους ακραίους από την κυβέρνηση του. Μάλιστα, όπως τονίστηκε, η Ελλάδα έχει μια ισχυρή, οριακή αλλά πειθαρχημένη πλειοψηφία η οποία είναι υπέρ των μεταρρυθμίσεων και της Ευρώπης. Οι ίδιοι αξιωματούχοι είπαν ότι ο πρωθυπουργός πραγματοποίησε πολύ δύσκολες μεταρρυθμίσεις, κάνοντας ειδική αναφορά στο ασφαλιστικό και τη φορολογία.
Οι αξιωματούχοι υπογράμμισαν ότι η κυβέρνηση Ομπάμα ζητά ελάφρυνση του ελληνικού χρέους από τους Ευρωπαίους, καθώς μόνο με τον τρόπο αυτό η Ελλάδα δεν θα οδεύει από κρίση σε κρίση. Σύμβουλος του Λευκού Οίκου, αρμόδιος για οικονομικές υποθέσεις, σημείωσε ότι οι ΗΠΑ περιμένουν περισσότερα από τους Ευρωπαίους για την ελάφρυνση του χρέους. Εξήγησε ότι παρατηρήθηκαν διαφορετικές προσεγγίσεις για τον τρόπο της ελάφρυνσης και πρόσθεσε ότι το Ταμείο ξεκαθάρισε ότι για να λάβει μέρος χρηματοδοτικά στο Ελληνικό Πρόγραμμα πρέπει να υπάρξει πραγματική ελάφρυνση.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.