Η συζήτηση στο Happy Day για την ένταξη των Φούρνων στο Πρόγραμμα Ιατρικής Υιοθεσίας του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών, οδήγησε σε μια άνευ προηγουμένου διένεξη μεταξύ του Δήμου Βερύκιου με τον Δημήτρη Παπανώτα.
Η εκπομπή διακόπηκε, πήγε σε διαφημίσεις και όταν επέστρεψαν ζήτησε να παρέμβει στον αέρα ο πρόεδρος του Alpha, Δημητρης Κοντομηνάς.
Ο Πρόεδρος του Alpha, φανερά εκνευρισμένος είπε: «Ντράπηκα όσο δεν έχω ντραπεί στη ζωή μου με όλα αυτά που άκουσα σήμερα από Έλληνες οι οποίοι δουλεύουν σε ένα κανάλι που προσπαθεί να κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τον κόσμο και ανθρώπους οι οποίοι από την ιδιωτική πρωτοβουλία βάζουν τα χρήματά τους, βάζουν το χρόνο τους, πηγαίνουν να κάνουν ολόκληρο ταξίδι για να δώσουν χαρά κι ελπίδα να μείνει ο κόσμος σε αυτά τα νησιά. Το κράτος δεν μπορεί να σταθεί πουθενά. Και αντί να πούμε συγχαρητήρια σε αυτόν τον άνθρωπο… Είναι ντροπή! Καθόμαστε και λέμε βλακείες! Είναι ντροπή μας να τα λέμε αυτά! Ζητήστε ένα συγγνώμη»!
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή προσπάθησε να δικαιολογήσει τον συνεργάτη της αλλά ο κύριος Κοντομηνάς της απάντησε σε έντονο ύφος: «Τι να δικαιολογήσεις; Τα αδικαιολόγητα; Αυτή τη ντροπή την έφαγα στη μούρη εγώ σήμερα με σας! Ντροπή σας! Με τέτοιους ανθρώπους η Ελλάδα δεν θα πάει μπροστά! Με κάνατε και ντράπηκα σήμερα!».
Δείτε στο παρακάτω βίντεο το πρωτοφανές σκηνικό on air στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή Happy Day:
http://www.entertv.gr/article/407610/tilefoniki-paremvasi-toy-dimitri-kontomina-sto-happy-day-ntropi-sas-me-kanate-kai
Πηγές βίντεο: enikos.gr , youtube.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.