
Τα σκουπίδια στοιβάζονταν στους δρόμους σε ορισμένες περιοχές του Παρισιού και άλλων γαλλικών πόλεων καθώς η απεργία των εργαζομένων στον τομέα αποκομιδής των απορριμμάτων συνεχίζεται...
στη χώρα η οποία θα φιλοξενήσει από την Παρασκευή το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, Euro 2016.
Η απεργία των εργαζομένων στην αποκομιδή των απορριμμάτων εντάσσεται σε ένα κύμα διαδηλώσεων και στάσεων εργασίας που κήρυξε το σκληροπυρηνικό συνδικάτο CGT εναντίον των κυβερνητικών σχεδίων για τη μεταρρύθμιση της εργασιακής νομοθεσίας, ώστε να καταστεί πιο εύκολη η πρόσληψη και η απόλυση εργαζομένων, ευελπιστώντας ότι το ποσοστό της ανεργίας θα πέσει κάτω από το 10%.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.co.ke/2016/06/euro.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.