Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Στα 2,19μ. έφτασε το μπόι του Παπαγιάννη!

Στα 2,19μ. έφτασε το μπόι του Παπαγιάννη!Ακόμη ψηλώνει ο Παπαγιάννης! Ο 19χρονος σέντερ του Παναθηναϊκού μετρήθηκε στα work outs στο ΝΒΑ και βγήκε πως πήρε δύο πόντους φτάνοντας τα 2,19μ. 



inner
Όλο και ψηλώνει ο Γιώργος Παπαγιάννης! Ο 19χρονος σέντερ βρίσκεται στις ΗΠΑ για να κάνει προπονήσεις με διάφορες ομάδες, προκειμένου να ενισχύσει τις πιθανότητές του να επιλεγεί στο ντραφτ

Σύμφωνα με τις μετρήσεις που έγιναν στον διεθνή άσο, το ύψος του πλέον είναι 2,19μ. (!), δηλαδή πήρε δύο πόντους σε σχέση με την τελευταία μέτρηση. Τόσο η Ευρωλίγκα, όσο και ο ΕΣΑΚΕ δίνουν τα 2,17μ. ως ύψος του νεαρού σέντερ, που κλείνει στις 3 Ιουλίου τα 19 του χρόνια και έχει ακόμη περιθώριο να ψηλώσει κι άλλο

πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/sta-2-19m-eftase-to-mpoi-tou-papagianni/3173507



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.