Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

ΠΟΤΑΜΙ ΓΙΑ COSCO: «Παίξτε, παίξτε, παίξτε»

590_27bf94b285a1f2d4b9b281493c2b33ab
«Παίξτε, παίξτε, παίξτε» αναφέρει το Ποτάμι σχολιάζοντας τη σύμβαση ΟΛΠ-COSCO, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι έχει απολέσει και τα τελευταία ψήγματα αξιοπιστίας και σοβαρότητας.
«Η συμπεριφορά της στο θέμα της Cosco δείχνει ότι έχει μεταβληθεί σε έναν άτακτο ασκέρι όπου ο κάθε υπουργός κάνει ότι του κατεβαίνει. Κι αν όλα αυτά συμβαίνουν στο προβεβλημένο και εθνικής προτεραιότητας θέμα της Cosco, λίγες μέρες μάλιστα πριν από το ταξίδι του κ. Τσίπρα στην Κίνα, σκεφτείτε τι γίνεται στα εκατοντάδες κρίσιμα και μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν» τονίζει το Ποτάμι.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.