Στις 8 Ιουλίου λήγει η προθεσμία που έχουν οι μαθητές προκειμένου να καταθέσουν τα μηχανογραφικά δελτία με τις προτιμήσεις τους για εισαγωγή σε πανεπιστημιακές σχολές.
Για άλλη μία χρονιά οι βάσεις στις σχολές χαρακτηρίζονται ασανσέρ με τους ειδικούς να υποστηρίζουν πως δεν θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.
Όπως όλα δείχνουν οι Ιατρικές και οι Παραϊατρικές σχολές θα ανέβουν και πάλι στα ύψη, σε αντίθεση με τις Παιδαγωγικές που θα πέσουν πολύ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.