Για την εικόνα της ομάδας στο Super Final του World League: «Θέλαμε κάτι παραπάνω, να περάσουμε στον τελικό, νομίζω το αξίζαμε. Ήταν μια μεγάλη διοργάνωση, όχι σαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες βέβαια αλλά θέλαμε να διεκδικήσουμε το χρυσό. Το χάλκινο μετάλλιο απάλυνε κάπως τον πόνο μας και πλέον κοιτάμε τη συνέχεια».
Για την πορεία της Εθνικής ομάδας: «Μόνο σύμπτωση δεν είναι αυτή η πορεία που κάνει η ομάδα. Σε αυτό τουρνουά ουσιαστικά δεν χάσαμε παιχνίδι. Η ήττα μας ήταν στα πέναλτι, στον ημιτελικό. Αυτή η ομάδα έχει δείξει πως μπορεί να κερδίσει κάθε αντίπαλο».
Για το αν είναι εφικτή διάκριση στο Ρίο: «Για την συμμετοχή δεν πάμε σίγουρα. Έχουμε βάλει τον πήχη ψηλά και θα πάμε να διεκδικήσουμε το καλύτερο. Δεν είναι εύκολο το έργο μας. Πρέπει να δούμε το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι και πάμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες για το μετάλλιο».
Photo Credits: Action Images
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.