Να δώσει διέξοδο σε χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ, κυρίως μεγάλου κυβισμού, οι οποίοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους εδώ και αρκετά χρόνια και έχουν δει την αξία του αυτοκινήτου να έχει σχεδόν μηδενιστεί επιχειρεί το υπουργείο Οικονομικών με την παροχή της δυνατότητας πληρωμής τελών κυκλοφορίας «με το μήνα». Πρόκειται όμως για μια δυνατότητα που θα δίνεται μόνο μια φορά το χρόνο προκειμένου να μην κινδυνεύσουν με κατάρρευση τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας λόγω του κινδύνου αξιοποίησης της σχετικής δυνατότητας και από κατόχους μεσαίων και μικρών ΙΧ ή του δεύτερο αυτοκινήτου της οικογένειας.
Πιο συγκεκριμένα, με διάταξη που πρόκειται να έρθει σύντομα στη Βουλή (πάντως όχι αργότερα από το τέλος Μαΐου) οι φορολογούμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να άρουν την ακινησία του οχήματός τους:
-για διάστημα ενός μήνα καταβάλλοντας όμως τα τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στα 2/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, δηλαδή για δυο μήνες. Στην πράξη, ο φορολογούμενος θα μπορεί να παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός του στις 15 Ιουλίου, να το χρησιμοποιήσει έως και τις 15 Αυγούστου και να καταθέσει εκ νέου τις πινακίδες. Μάλιστα, θα χρεωθεί το 1/12 του ετήσιου τεκμηρίου διαβίωσης που αντιστοιχεί στο αυτοκίνητό του.
-για διάστημα τριών μηνών καταβάλλοντας όμως τα τέλη κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στα 4/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στο όχημά του, ενώ θα «χρεωθεί» το τεκμήριο που αντιστοιχεί στα 3/12 του έτους.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=625945
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.