Επανέρχεται ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Κυρίτσης, στα όσα ανέφερε σε άρθρο του στην εφημερίδα «Αυγή» και προκάλεσαν σάλο. Όπως σημειώνει, η κυβέρνηση «μεροληπτεί υπέρ των πιο αδύνατων στρωμάτων» και «αναγκαστικά θα πρέπει και τα πιο εύπορα στρώματα να επωμιστούν αυτό που τους αναλογεί».
«Τώρα, αν αυτό το πράγμα τους φαίνεται ιεροσυλία ακόμη και να το ακούνε, τι να πω εγώ», σημειώνει και ερμηνεύει την έντονη κριτική «ως μία προσπάθεια της αντιπολίτευσης να βρει ατζέντα υπό το φως ότι η αξιολόγηση ολοκληρώθηκε και δεν πήγαν τα πράγματα όπως περίμεναν».
Συγκεκριμένα, μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και σχολιάζοντας την έντονη κριτική που δέχτηκε για το πρόσφατο άρθρο του στην «Αυγή», ο κ. Κυρίτσης, ο οποίος πρόσφατα κατέλαβε την έδρα της παραιτηθείσας από το βουλευτικό αξίωμα Βασιλικής Κατριβάνου, απαντά:
«Το ερμηνεύω ως μία προσπάθεια της αντιπολίτευσης να βρει ατζέντα υπό το φως ότι η αξιολόγηση ολοκληρώθηκε και δεν πήγαν τα πράγματα όπως περίμεναν. Από εκεί και πέρα, επί της ουσίας, λέω κάτι το οποίο είναι απολύτως προφανές για μία κυβέρνηση με προοδευτικό πρόσωπο, με αριστερό πρόσωπο, όπως είναι η κυβέρνηση. Ότι μεροληπτεί υπέρ των πιο αδύνατων στρωμάτων και ότι οι φτωχοί πλήρωσαν πολύ μεγάλο μερίδιο της κρίσης. Τώρα, αναγκαστικά θα πρέπει και τα πιο εύπορα στρώματα να επωμιστούν αυτό που τους αναλογεί. Τώρα, αν αυτό το πράγμα τους φαίνεται ιεροσυλία ακόμη και να το ακούνε, τι να πω εγώ».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.