Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Μένει στους Νικς ο Καρμέλο Άντονι

Μένει στους Νικς ο Καρμέλο ΆντονιΣτους Νικς θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Καρμέλο Άντονι, όπως επιβεβαίωσε ο ίδιος με δηλώσεις του. 

Τα νέα που ήθελαν να ακούσουν όλοι οι φίλαθλοι των Νικς ήρθαν από τον Καρμέλο Άντονι, ο οποίος δήλωσε χαρούμενος στην Νέα Υόρκη και ξεκαθάρισε πως επιθυμεί να μείνει και τη νέα σεζόν στην ομάδα. 

Ο 31χρονος σούπερ σταρ πιστεύει πως οι Νικς μπορούν να φτιάξουν ένα ικανοποιητικό και ανταγωνιστικό σύνολο που θα κοντράρει και τις καλύτερες ομάδες του ΝΒΑ. 

Ο Άντονι φέτος μετράει 21,8 πόντους, 4,2 ασίστ και 7,7 ριμπάουντ μέσο όρο ανά παιχνίδι. 


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/menei-stous-niks-o-karmelo-adoni/3165745

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.