Τα νέα που ήθελαν να ακούσουν όλοι οι φίλαθλοι των Νικς ήρθαν από τον Καρμέλο Άντονι, ο οποίος δήλωσε χαρούμενος στην Νέα Υόρκη και ξεκαθάρισε πως επιθυμεί να μείνει και τη νέα σεζόν στην ομάδα.
Ο 31χρονος σούπερ σταρ πιστεύει πως οι Νικς μπορούν να φτιάξουν ένα ικανοποιητικό και ανταγωνιστικό σύνολο που θα κοντράρει και τις καλύτερες ομάδες του ΝΒΑ.
Ο Άντονι φέτος μετράει 21,8 πόντους, 4,2 ασίστ και 7,7 ριμπάουντ μέσο όρο ανά παιχνίδι.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/menei-stous-niks-o-karmelo-adoni/3165745
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.