Οι Ελληνίδες πρωταθλήτριες επικράτησαν 2-1 σετ (21-17, 13-21, 15-13) των Τσέχων Κολότσοβα/Κβαπίλοβα και προκρίθηκαν στους ομίλους της διοργάνωσης.
Πλέον, Αρβανίτη και Καραγκούνη περιμένουν να μάθουν τις επόμενες αντιπάλους τους.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/prwtia-gia-arbaniti-karagkouni/3165758
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.