Ο Άντρε Μίλερ φαίνεται πως θα εγκαταλείψει τα παρκέ, καθώς σκέφτεται να κρεμάσει τα μπασκετικά παπούτσια.
Ο 40χρονος γκαρντ, μετά από μια πλούσια καριέρα στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη, σκέφτεται να εγκαταλείψει το άθλημα. Ο Αμερικανός σε δηλώσεις του τόνισε ότι πιθανότατα θα εγκαταλείψει το μπάσκετ, ωστόσο ακόμη δεν έχει πάρει την τελική του απόφαση.
Ο Αμερικανός πραγματοποίησε τη 17η χρονιά του στο NBA, ξεκίνησε με τους Τίμπεργουλβς στην αρχή της χρονιάς, ενώ μετέπειτα κατέληξε στους Σαν Αντόνιο Σπερς, έχοντας 3,7 πόντους μέσο όρο.
Ο βετεράνος πόιντ-γκαρντ αναμένεται να πάρει σύντομα την τελική του απόφαση για το αν θα βάλει τέλος στην πλούσια καριέρα του.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/skeftetai-na-kremasei-ta-papoutsia-tou-o-miler/3166243
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.