Τους τέσσερις τοίχους του studio στον ΑΝΤ1, όπου γυρίζεται και η εκπομπή τους, θα εγκαταλείψουν η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας στις αρχές Ιουνίου.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Real News, το ζευγάρι θα καλωσορίζει τους τηλεθεατές του από το Πόρτο Χέλι, όπου και θα κάτσει για μία εβδομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.