Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Θεοδωράκης: Πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε και ένα χαμένο φθινόπωρο

Θεοδωράκης: Πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε και ένα χαμένο φθινόπωρο«Είχαμε μια χαμένη άνοιξη. Και πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε και ένα χαμένο φθινόπωρο. Στην επόμενη αξιολόγηση τον Οκτώβριο τα ίδια θα γίνουν. Η ανικανότητα να σχεδιαστούν λύσεις είναι φανερή σε όλους τους τομείς», τονίζει ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στο EurActiv.gr.



Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2257626/theodorakis-poli-fovame-oti-tha-echoume-ke-ena-chameno-fthinoporo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.